Labels

donderdag 27 februari 2020

CV-Fred Bender, werkzaam als Cultureel erfgoedbeheerder bij ImagineIC

Per juni 2019 tewerkgesteld als archivaris / regionaal cultureel erfgoedbeheerder / collectievormer (vrijwilliger) bij 

imagineIc  -[link]-

Mijn taak aldaar is het door particulieren ingebrachte archiefmateriaal te determineren en  te beschrijven /administreren in de collectie. ImagineIC is deelt de kantoorruimte met de Openbare bibliotheek Bijlmermeer.    imagineic.nl -[link]-
Uw archiefvormer heeft zelf in de afgelopen jaren ook een aantal digitale archieven geproduceerd betreffende Amsterdam zuidoost. Deze archieven zijn nog niet in de officiële collectie van imagineic.nl opgenomen, maar zijn wel raadpleegbaar Blog van collectievormer Fred Bender Amsterdam zuidoost

Per februari 2020 heb ik door toedoen van mijn ImagineIC werkplek ook nog een "baantje" als geluidstechnicus /vrijwilliger bij de radio omroep zuidoost aanvaard. RAZO -[link]-

Per september 2021 heb ik bij de OBA een workshop video maken gevolgd. In de tussentijd heb ik met hulp een video gemaakt welke ik heb kunnen kandideren voor het Amsterdams buurtfilm festival van 11 december 2021 www.abff.nl
In mijn categorie heb ik 1 van de 4 -prijzen- mogen ontvangen.
Een beloning van vele jaren inspanning!

 Filminzending van Uw filmmaker beloond op het Amsterdams buurtfilm festival

Fred Bender, radio, Film en televisiemaker en tevens 
cultureel erfgoed beheerder




Ik heb een productie ingezonden gehad voor het Amsterdams buurtfilm festival.    Mijn ingezonden productie is als een première in het openbaar vertoond. (Staat ook in middels op YouTube)

Weergave van de ingezonden video met de ABFF jurybeoordeling en argumentatie ==[link]==


Interview met uw filmmaker inzake bekroond werk voor het ABFF -[link]--

Gelieve ook mijn blog   Imagineic.blogspot.com ==[link]== hiervoor te raadplegen voor nog meer informatie van mijn taak als cultureel erfgoedbeheerder, radio en televisiemaker.

versie 20 december 2022



1 opmerking: